tisdag 31 mars 2009

"VÄXELN HAR GÅTT"

"VI SES"

vissa kommunikationssvårigheter
människor emellan, olika yrkes och intressegrupper (lokalvårdare, skolledare, elever, husmödrar mfl), elektricitet/"V-Ä-X-E-L-N!"
bildbevis kommer s-n-a-r-a-s-t
jag har problem i elevgalleriet, i min projektateljé, ok?
i natt pajade jag ett eluttag och slog ut ett eller annat telefonsystem
gjorde lite konst också. sov tätt omslingrad med elementet i en vargtimme eller två och var på banan så att säga igen vid fyrafemungefär. binder (det vi på skolan blandar akrylfärg (plast) med/av) luktar tydligen fruktansvärt illa, och det är jag ledsen för. att min blockad rivits upp utan min vetskap kändes illa ocksÅ. men inget av det är farligt, det vill jag lova.
alla berörda bedjes (är det rätt och riktig svenska?) härmed allra ödmjukast om ursäkt. och; håll för öronen senare idag. blockaden skall förstärkas medelst S P I K. om ni tål släppa näsan för en stund alltså. osis annarsz0rz
synez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar